torsdag 8 december 2011

Hamster i ett hamsterhjul

Jag var å simma för några dagar sen, å jag drunkna inte efter 100 meter som jag först trodde jag skulle. Jag orka faktiskt hela km. jei me:D.
I dag ska jag iväg igen, första gången jag ska träna på tränings studio på 7 år. Dom senaste åren har jag haft disciplin nog till att träna hemma på egenhand, men nu är jag gode spyless  cykeln och vikterna. nu vill jag göra nåt annat........ eller det där var en sanning med modifikationer.....senaste året har jag inte tränat alls.
Jag har lite svårt för att begränsa mig när det kommer till träning. Jag älskar att träna och går som oftast till överdrifter, vilket var anledningen till att jag slutade träna förra gång. Då tränade jag 2 timmar var enda dag. Till sist var jag utmattad, jag fick besked av studioet att jag fick inte visa mig där på en vecka för att jag behövde vila. Efter en vecka var jag fortfarande halvdöd och jag lyckades aldrig ta mig tillbaks.
Jag får citera mitt x här: du är som en hamster i ett hamsterhjul när du tränar....
Jag ska försöka begränsa mig lite den här gången, men det är svårt. Beach 2012 kommer ramlande i huvudet på mig innan jag hinner säga muskler.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar