onsdag 29 augusti 2012

3 timmar sömn och en hel pommes pinne till lunch





Vilken start på dagen det blev i dag. Vakna och kollade klockan 07:21...VRÅÅÅÅÅL...panik, 9 minuter till jag ska vara inloggat på jobb. 3 timmar sömn om natten och ett misslyckad snoozande är aldrig en bra kombination. Hur som helst, jag hoppade i kläderna och utförde Griseköring AB "when seconds count" mot jobbet.
Otroligt nog han jag logga in i tid.
Fick info i går om saker som hänt som jag satte extremt lite pris på, så jag låg vaken och störde mig i flera timmar innan jag lyckades somna.
Skulle stiga upp kl 6 i morse så jag kunde duscha innan jobbet, men har man 9 minuter till rådighet kan man glömma det.
Jag är svettig och skitig, stinker och ser för jävlig ut i dag, inte har jag fått riktig kaffe heller utan varit tvungen att krishantera med automat kaffe på jobbet...USJ....
Jag tyckte som det var tillräckligt att mina kolleger måste leva med min ringa person i dag om jag inte skulle förstöra hela staden med min närvaro, så jag bestämde mig för att stanna med min kaffe på fikarummet i stället. Nackdelen med att stanna på fikarummet när man själv har levd på endast kaffe i dag, är att man blir så vansinnig hungrig när alla kolleger kommer in med sina väl fyllda matlådor, även kaviar skulle lukta gott.
Ohyfsad som jag är snodde jag en pinne pommes från en kollega, så magen känns inte längre som ett svart hål.Behöver jag säga att jag längtar till jag ska hem i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar