tisdag 16 augusti 2011

WHY GOD WHYYYYY????

Varför måste gammla tanter alltid handla på ICA på dagtid?

Varför måste alla pansjonärer vara på ICA exact samtidig som mig?

Varför upptäcker dom snabbare att kassan brevid blir ledig och hinner fylla kön så det inte är lönt att byta?

Varför incisterar dom på att betala med småpenger?

Varför incisterar tanten i kassan på att dom ska använda sitt ICA kort som dom såklart tappar på golvet och må luta sina stela gammla benskörhets kroppar ned å leta efter d?

Varför behöver pansjonärer allt från blommjord till filmjölk kl halv 10 en tisdag förmiddag?

Varför röker dom alls, dom vet ju att dom behöver visa legitimation alltid vilket tar tiiiiiiid?

Varför hinner dom alltid till kassan innan mig?

Varför kan inte pensjonärer vara artiga å säga "...men lilla vänn ska du bara ha det där lilla packetet med kaffe då kan du gå före mig..."?


Ja jag ska bara ha ett packet kaffe, så unge herr Yngman kan sluta gnälla på mig om att han måste dricka automatkaffe å då kommer han dö en langsam död och d kommer bli mitt fel eftersom jag inte gått på ICA ännu.
Stönn......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar