söndag 4 september 2011

Möbler som ska bort

Har en del grejer vi i nte behöver längre. Bilderna är gode dårliga men jag kännde som att orka fixa till det :P
Om ni vet någon som behöver möbler hojta till bara..

Nån gammal 70 talls Tv-benk i två seksjoner 50 kr


¨Går på soptippen om ingen är Antikvarisk interesserad


IKEA soffa typ 200 spenn

Rottring soffor 3+2+1 dynerna ser fan it klok ut ena är även lagat med silvertejp men själva sofforna är stabila tänkte ta 200 för allt


Sängram 120 cm madrassen fölger med men den är ingen skön att ligga på fixas lätt med en övermadrass
200 kr



2 stk golv mattor från IKEA 100 stk


Hörnsoffa den är i riktig gott skick även om den är gammal
200 kr

Jag vet jag kunde städat ur den innan jag fota men som sagt orka....Tv-bänk ingen skador alls 150 kr


Soffbord 50 kr

Svart litet bord, är högt nog till att användes som köksbord i en liten lägenhet 50 kr.



Som sagt känner ni nån student eller någon annan som behöver billiga grejer hojta till...Jag är rätt så flexibel och kan diskutera priset på det mäste av grejerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar