fredag 23 september 2011

mår du dårlig uppsök en jävla psykolog.

Jag sitter å läser tidningen på nätet. I vanliga fall blir jag inte upprörd över alla katastrofer och grusomheter man kan läsa om, Man har på ett sätt (tror jag) blivit kännslomässig kall och kynisk mtp det man läser i tidningar. Varför bry sig typ, det är inget man kan göra åt det från eller till och det angår eller drabbar inte mig på nån vis, men i dag kännde jag att vad fan är det för fel på folk egentligen.
På inte många veckor har det varit ett fall vars en pappa och hans nya sambo nekade en 10 år gammal pojke vatten fördi han var sängevätare. Resultat han dog av dehydrering efter en vecka.
En svensk 30 år gammal mamma har dränkt sina 8 och 4 år gammla pojkar till döde. Et engelsk par tvångsmatade sin 10 månader gamla dotter med flingor och kött via en tratt. hon kvavdes.Mammaen var dessutom sjuksköterska....

Jag känner jag blir fysisk illemåande av att läsa om det...
 HUR kan folk göra så här. Jag maktar inte ens försöka visa empati i det här fallet.
Att folk kan ta ut sina psykiska perversa lidelser på oskyldiga barn gör mig rasande.
Förlåt att jag svär men jag är gode upprörd...mår du dårlig uppsök en jävla psykolog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar