lördag 25 december 2010

2010 över alldeles strax

2010 har varit ett lite speciellt år egentligen.
Jag började året med att separera mig, och flyttade för mig själv.
Nu har jag strax bott själv ett år, å vilket underbart år d varit.
Jag har hittat vänner jag alldrig ville träfft om jag fortfarande var gift,
vänner som ställt upp för mig på alla sätt och vis.
Jag tänker inte nämna namn, ni vet vem ni är.
Då jag skulle separera tänkte jag först, gud d kommer bli mycket att klara alldeles själv med 2 barn,
men konstig nog har jag fått tid till övers för mig själv vilket var en helt ny erfarenhet.
Jag har verkligen upptäckt vilken underbara föräldre jag faktiskt har, som gör allt för mig 24/7
även om dom bor 70 mil undan.
Det jag egentligen vill säga är tack mina vänner. Livet hade it varit d samma utan er.
Och tack mamma och pappa
Önskar er en riktig god fortsättning på Julen och ett gott nytt år.
Blir 2011 hälften så bra har jag inget att frykta.
BRING IT bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar