onsdag 15 december 2010

Bara för att..

Så då var alla måsten undanstökat...eller måsten och måsten.
 Fattar egentligen inte varför jag ids städa och diska.
Är ju bara jag och kissemisse som ska vara här till söndag.
Hur som hällst nu sitter jag här med en oregjärlig dator som vägrar fungera, och jag har faktiskt inte en enda ide om vars jag ska börja, den får nog helt änkelt fölga på jobbet i morgon.
I morgon är d knäck kurs med kicki. jag vågar inte försöka själv i år.
Jag har förra året friskt i minnet fortfarande när d kommer till knäcket... efter 4 försök gav jag upp. Antingen blev knäcken flytande och vägrade stelna
ellers var d bara en svart gegga som stank nå helt för j......
Nog en grej jag inte fixar.
Har föresten hed ljusen på granen, jag vet inte om d bara är jag eller om d ljuser mer på ena sidan än på andra sidan.
Har en misstanke om att d kommer bli den fulaste snedaste julgranen i hela världs historien, men jag har då åtminstone en gran.
Nu ska jag spendera rästen av kvällen till att lägga skumma planer
 (läs: facebooka, hälla i mig kaffe och lyssna på musik)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar