torsdag 30 december 2010

Det är it lönt at FAKE

I dag har jag smärtelig fått erfara att det är it lönt att försöka fake grejer.
I morgest jag steg upp tänkte jag, hmmm är ju it så kallt ute i dag vi kör på högklacka stövlar i dag och faker lång.
Eftersom jag bodd långt norrut hela livet borde jag känna till faktum att vädret och tempraturen kan skifta rätt så plötslig.
Då brandlarmet gick på jobbet i dag fick vi gå ut på P-däck, då vi äntligen kom in igen hade jag ingen kännslor kvar i tårna.
Det var ungefär vid d tidspunkt jag kom ihåg att shit jag ska ju ta bussen till Holmen i dag, leverera kameraet till lill-bruden och sen promenera till Malin.
D är låååångt att promenera i högklackar.
Jag gråt nästan av smärta då jag äntligen kom fram till Malin, men tror ni hon tyckte synd om mig ....nää "skyld dig själv " tyckt som hon....(jag vet , jag vet hon har rätt men ändå...)
Vid halv 7 var jag äntligen hemma hos mig själv och kom ihåg att ja just d jag har ju ett packet med lösnaglar.
Alla dom äckta jag har har jag brytit av, så jag tänkte att när man nu först är igång med fakandet i dag.....
En grej är säkert, man skal inte leka med superlim, först limma jag fuck fingret fast i ringfingret.
Så ringte malin och jag fortsatte limma på mig naglar under tiden jag prata med henne vilket resulterte i att jag limmade fast högre pekfinger i vänster fuckfinger.
just nu sitter jag med en hand med lösnaglar och en uten. Jag funderar på vad jag ska prioritera...limma klart högra handen...eller försöka riva loss alla jag har satt på vänster....dom sitter FAST.....riktig riktig fast.
Jag har hur som hällst kommit fram till konklutionen att det är it lönt att försöka fake....typ nånting alls....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar