tisdag 12 april 2011

Beter mig som ett litet litet barn

Beter mig som ett litet litet barn då och då.
I går var det dags för årets första mjukglass....mjukglass till middag funkar alldeles utmärkt. Lösvikthuset i Ö-byn har jättegod mjukglass, så vi promenerade dit. Tjejen i kassan frågade om det skulle vara någon topping eller strössel på mjukglassen...
Hehe..jag har ett motto i livet.." Man kan aldrig dampa för mycket med choklad"
Jag klistra på mig mitt största flin å frågade kan jag få båda....snäääällla.
jomen nu går det för sig tyckte som hon. först hade hon chokladsås i botten, sen glass, och till sist chokladströssel.


Så fick jag flachat med mina eminente skills i Paint också (Lene 5 år)


Så ser hon plötslig på mig å frågar "vill du ha mer chokladtopping på toppen av det här igen"
Jag svär att jag var på väg att gå i fullständig upplösning.
Mjukglass från Lösvikt i Ö-byn är att rekommendera på det varmaste, bästa glassen jag har ätit :)

3 kommentarer:

  1. Nu blev jag sjukt sugen på mjukglass.. :D Snygg teckning btw! =)

    SvaraRadera
  2. ja visst är jag duktig på att rita ...kanske köra igång en utställning av alla mina konstvärk hahahha

    SvaraRadera
  3. Det tycker jag du ska göra =)

    SvaraRadera