onsdag 13 april 2011

Dissar Big Brother

Möjlig jag är lite dum och ovetande nu, men jag fattar inte charmen med Big Brother....typ alls.
Vad är det som är rolig med att se en hög med folk supa sig fulla och göra bort sig, det kan man då göra på krogen eller hur.
Sen är d ju sex under täcket i ett mörkt rum. Är det inte lättare att bara smälla på en porr film om man vill se sex på tv?
Jag tycker hela projektet är en tragedi. jag erkänner att jag har sett lite på Big Brother själv å är inte insatt i vad som försig går nu.
Jag har ingen som helst clue om vem som är med, detta endast för att jag ignorerar stenhårt allt som blir skrivit om det i tidningen. Förra gång jag såg Big Brother var väl i 2000 och det är en erfarenhet jag inte vill uppleva en gång till.
Själv tror jag aldrig jag skulle palla av att vara i Huset. Jag behöver få gå naken hemma om jag vill eller peta mig i näsen eller sitta på toa å bajsa i fred. Jag skulle nog vara en förstoppad-neurotisk-psyko-kärring efter 2-3 dagar.
Jag tror man måste ha ett enormt behov för att exponera sig själv om man går med på ett sådan projekt. Jag har hört om  folk som faktiskt är villig att betala för att ha möjligheten att kolla på det här 24 timmar i dygnet,OMG...jag har svårigheter att hitta ord.

2 kommentarer:

  1. Haha, jag är TYVÄRR helt totalt beroende! Jag skäms! Men det finns något roande i att se andra människor göra bort sig, i alla fall för mig :)

    SvaraRadera
  2. Nu gör jag grejer jag skäms över jag med, men aldrig big brother. Du kanske kan förklara vad som är charmen...jag kanske går miste om nåntin utan att ens veta om det.

    SvaraRadera