fredag 8 april 2011

Bild 27/30,28/30 och 29/30

27: En bild som du alltid skrattar åt.

Hittade den på FB för ett tag sen en av mina kompisars kompisar hade lagt ut den. som tur är har jag ännu ingen vänner som pratar om doms avföring på FB, men det är mycket sant i bilden. Varenda dag blir det lagt ut på tok för många värdelösa statusuppdateringar på FB.

28:En tokig bild. 



Bilden i sig är kanske inte så tokig men vi ser inte ens lite normal ut. Kortet är tagit på Kalles på en personalfest här för drygt ett år sen. Lasse tyckte att Henke ser ut som Norpan, råttan i Dr Snuggles...jag ser bara ut som en helt alminilig mental pasient på rymmen från nån sort institution..Fast jag ser ändå betydlig friskare ut än Henke.


29: Den nyaste bilden på mig själv.


En "jätte spännande" bild av mig tagit med web kameran för ungefär en vecka sen....vilket påminner mig att det är dags att börja fota lite igen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar