onsdag 9 mars 2011

Bio i kväll på mig och lill-killen

Nu börjar det bli ett tag sen jag skrev nåt här på bloggen.
Har haft värsta idé torken, min hjärna är på semester, vilket beror på en massa spännande grejer som förhoppningsvis kommer hända nu framöver.
Det får jag hur som hellst återkomma till.

Min son såg på mig i går då jag hade lämnat han på fritte och sa: mamma vet du vad det bästa hemma hos oss är? att du finns där.
Min första spontana reaktion var ju awww vad han är gullig.Sen kom jag fram till att det där faktiskt kunde betyda en av två. Antingen så suger våran lägenhet stenhårdt, eller också äger jag.

Vi ska på bio i kväll jag och han, lite rolig får vi hitta på när hans syster är på Norges semester. Det är bra man har en karl som kan ta med mig på bio då och då. Vi ska se Rango fast på svenska




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar