torsdag 24 mars 2011

Man ska vara försiktig med vad man säger

Man ska vara försiktig med vad man säger, speciellt om d är nåt man säger ofta. Jag var millimeter från att klanta mig riktigt riktigt pinsamt i dag. Grejer man säger i privata samtal, är kanske inte så bra att avsluta "formella" samtal med. Som Malin tillex. som alltid börjar samtalet med "heeeej, va göööör du?" Försök ringa försäkringskassan å säga d samma eller hur Malin hahahah.  Dom två jag pratar mäst med i telefon är Malin och Sunniva och alltid när jag pratar med dom avslutar vi samtalet med " hejdå, puss puss" .....ja just det. Jag skulle ringa Sunniva på väg hem från jobbet i dag för att fråga om hon och Magnus hade startar cykla från skolan. Hennes mobil hade slut ström så jag ringde till fritte för att fråga om dom åkt iväg. Där fick jag prata med Thomas som informerade om att jada dom hade åkt. Jamen vad bra tyckte som jag, och tacka för informationen och sa heeej då......... Ni har ingen aning om hur nära jag var att slänga på ett "puss puss" innan jag la på. En vacker dag kommer jag inte hinna stanna i tid....jisses

1 kommentar: