måndag 14 mars 2011

Färger nog till att supportera Lule helt ut i fingerspetsen

Läste i tidningen i dag att i år är det in med stärka färger på nagelacken....Jag bryr mig aldrig om vad som är in. Jag har gått å dassa runt i svarta kläder sen jag var gammal nog till att välga själv vilka kläder jag skulle ha på mig. Vilket borde vara i si sådär 20 år nu. Den här gången ska jag faktiskt fölga moden. Jag har ett beroande för nagelack...även den har varit svart det senaste året. Jag får alltid gnäll från alla om att jag må då kunde köpa några kläder med lite färg, jo nu har jag då det...2 mörklila linnen och 1 rosa...kom inte å säg att jag inte har färger i min garderob hahah. Jag kila på affären i rasten å köpte 4 olika färger så kan jag iallafall kompensera allt det svarta. Sen har jag ju några olik färger här hemma.



 Resultatet.......








Jag har även färger nog till att bli Lule hockey supportare till fingerspetsen....hahaha



FORZZZZZA LULE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar