tisdag 11 januari 2011

Den sämsta matchmaking tjänsten EVER

Jag funderar stärkt på att bli egenföretagare för att spä på min egen inkomst.
Enda som egentligen stoppar mig är d faktum att jag är så virrig att jag skulle säkert
glömma bort att betala skatt eller nåt sånn tokigt.
Själva Företagsideen är redan klar.
Jag har på kort tid fått fölgande fråga från 7 av mina singla vänner: " hörru har it du en singel kompis du kan tusla ihop mig med?"
Jo nu har jag säkert d......Frågan är bara vilka av mina kompisar ska jag tusla ihop med vilka?
Jag kan ju inte dra dom random ur en hatt hellre.
Å andra sidan kunde faktiskt d varit rolig, oi vilka matcher d skulle blivit.
Så jag föreslår att alla mina singla kompisar skickar ett meddelandet åt mig på FB, så ska jag matcha ihop er men någon....tror jag.
Eftersom jag vill ha lite bennefit ur d här måste alla skriva en riktig kontaktannons, lite rolig ska väl jag med ha ....tycker som jag iallafall.
När jag inte lyckas tusla mig själv ihop med någon pga frånvarande interesse för dejting från min sida, kan jag kanske roa mig med att använda mina kompisar som marionett dockor.
Det kanske kunde bli den hobbisen jag aldrig haft, fritids sysslan jag saknad, meningen med livet.....vad vet väl jag, men en grej vet jag d kommer bli den sämsta matchmaking tjänsten EVER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar