lördag 29 januari 2011

Inte alls min dag i dag

å jag bara myser ihjäl mig snart...morrrr....har INTE min dag i dag. Someone make me happy.
Vaknat i morse bara sådär mellan nöjd.
Sen har det egentligen bara gått i rak nedförsbacke.
Städade i förrådet, vilket var ingen rolig alls.
Försökte övertyga Magnus att det var en bra ide att gå ut å göra en snögubbe.
Jag fick han med mig ut endast för att upptäcke att det var skarsnö ovanpå kramsnön och inte möjlig att göra någon snögubbe.
Då blev det affären för att köpa lördags godis.
Sen lyckades jag äntligen få min dotter hem, vilken jag inte har sett sedan jag levererade henne på skolan kl kvart över 7 fredags morgon.
Efter vi hade ätit pizza tänkte jag att nu ska jag göra mig en kaffedryck, det kanske får mitt humör att eskalera lite iallafall. Jag var nästan klar med den,, så klantar jag mig å puttar till glaset så all kaffet rinner under Microen och sedan ned på golvet.
Torkar upp all kaffe å börjar om.
Blir upptagen med att hjälpa Sunniva och Dennis med bakande och glömmer mjölken jag håller på att värma i micron.
När jag vänder mig igen har mjölken kokt över och svimmar runt på botten av micron.
Men gud förbannat att allt ska vara så svårt i dag.
Torkar upp och börjar om för tredje gång för kaffedryck ska jag ha.
Jag tror inte jag har skrattat en enda gång i hela dag vilket är ovanlig till mig att vara.
Nu ska jag spendera resten av kvällen på att muttra, så hoppas jag morgondagen blir bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar