måndag 17 januari 2011

Överskottsenergi

Närmar oss slutet av januari nu, det går absolut framåt mot ljusare tider.
Nu har jag gått som i sömnen sedan november, men i gårkväll märkte jag att energien började komma tillbaka.
Jag har DAMP, och vill hitta på alla möjliga grejer.
Jag satt på verandaen i går å hörde någon som körde scooter....ooohhh jag vill ut å köra tänkt jag som då.
Sen kom jag inn å tänkte att d hade varit kul å bowla nu eftersom jag äger....(även om någon tycker det står inte högmod för fall)....sen tänke jag paintball det varit rolig jag vill spela paintball.
Ont gör det, men nu tålar jag lite spö så det är lugnt.
Nackdelen med Paintball är att jag får ett sån vansinnigt adrenalin kick av det, å det förstör lite för mig.
Nu är jag i grunn och botten rätt duktig på att skjuta, men spelar jag paintball är det nästan som om d klickar till i hjärnan. Galen fruntimmer med vapen :P
Jag känner mig som en galen soldat mitt i krigen som springer igenom ett minfält och skjuter vill rundt mig.
Hur som hällst jag har vansinnigt mycket överskotts energi just nu, men har ingen aning om vad jag ska göra åt det.
Jag misstänker att min stackar cykel som jag har i vardagsrummet kommer få gänomgå ordentlig den här veckan, om benen vill fölga.
Just nu har jag en vansinnig träningsvärk på baksiden av låren efter simmingen i lördag, å då hjälper d inte hur mycket energi jag har..
Jag kanske skulle våld skotta infarten till dom som bor i villa i närheten, eftersom jag inte har nån infart att skotta själv, eller sätta uppslag på affären om takskotting så jag kan tjäna mig några kroner.
Risken är att jag blir yr och trillar ned från taket, sen bryter jag kanske båda benen å då kan jag sitta där i rullstol med all min energi.
Vad ska jag hitta på ? förslag mottas med tack :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar