fredag 14 januari 2011

EEEEEWWWWWW (äckliga grejer)

Sitter på jobbet å har inget att göra för tillfället. Funderade på vad jag skulle hitta på.
Blogga kan jag göra, men hade som egentligen inget att blogga om just nu. Malin föreslog att jag kunde blogga om bajskorvar men jag känner mig inte egentligen så sugen på det. Andra äckliga grejer däremot.....
Jag säger ju att jag kan allt och tål allt, men det finns faktiskt grejer här i värden jag mer än gärna kunde klara mig utan eller skulle önska att andra gjorde för mig.Fast d är skillnad på jätte äcklig och att man bara tänker eeeewww tyst för sig själv.

Små äckliga grejer man kunde klarat sig utan:
-Tjocka folk med för liten tröja så magen hänger ut mellan byxerna och t-skirten
-Då man ser näshår sticka ut på en karl, och varge gång han andas så fladdrar den där inne
-Då man har gitt sin kompis barn skjuts på cykeln å precis innan han klätra upp trampa han i     hundebajs....vilket man självklart inte upptäcker för sen, å då har man redan bajs över hela cykeln.
-Navelludd
-När mackan smakar konstig och man upptäcker att d är mögel under hela smörgåssen
-Någon som har drunknat sig själv i parfym så d känns som värsta gas-kammren.
-När man svälger vatten i badhuset.
-Om man blir kissat på av en tiger(d har hännt jag lovar)
-Om någon försökar dölja sur gammal svettlukt med parfym istället för att ducha
-Hår på ryggen


Så har man skit äckliga grejer som får tarmerna till att välta sig rundt i magen på mig:
Dom fleste har väl fått med sig att jag klarar inte ens lukten av kaviar....jag spyr.
Har ingen aning om varför men jag vet att syrran får exact samma reaktion av brunost och Malin av kallsylta, men d är bara för att hennes snälla brödre försökte övertyga henne om att d var apehjärna då hon var liten.

Kommer ihåg för nån år tillbaka då mitt x satte sig på mig å hållt fast mig sen sa han åt barnen "hjälp mig å få upp munnen på mamma så klämmer vi kaviar i henne" barnen tyckte som nej fast mitt x försökte övertyga dom att d skulle bli rolig.....jag hade fullständig panik och inte kunde jag yla hällre fär då ville jag ju bli tvungen att öppna munnen, men jag sprattla som en fisk på land.

Sen när man ska ränsa avloppet på badrummet.Då man tar bort locket å ser att d är brunt av skit långs kanten av avloppet sen sitter d fast en hel diger hårball med slemmig hår inne i röret, å när man tar tag i hårballen å försöker slita loss den så tappar man greppet om den därför att den är full av gammal tvål å inte luktar avlopp gott hellre..
Gud nu börjar jag faktiskt må lite dårlig här jag sitter å skriver men jag ska ändå lida mig igänom det.

Om man inte har städat i kylen på ett tag och bestämmer sig för att göra sallad å då upptäcker att man har glömt bort gurkan man hade nederst i grönsaks lådan i kylen....gurkan är inte fast och grön längre, utan har fått päls och gått i upplösning och desutom fått en konstig gulfärg istället...jag orkar inte ruttna grönsaker...alls.

Om någon blåser snor ut näsan typ bara rakt ned på backen....en gång jag var på Äventyrs badet, stod jag på toppen av trappan å vänta på barnen, så ser jag en kille som tar fingret upp och klämmer till ena sidan av näsen , lutar sig lite lätt framåt...(nejnejnejnej tänkte jag då eeeewwwww dont fucking do it)...å blåser snor ur näsen på gålvet där alla går barfota....jag var vid d läget så upptagen med att hålla alla tarmar nede i magen att jag orka inte skrika DIN JÄVLA GRIS efter han.

Tror jag ska avsluta bloggandet just nu... har några tarmar som ska vikas tillbax ned i magen igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar