måndag 24 januari 2011

ZZZZzzzzzzz

Jag ska inte klaga... dagen har varit bra i grund och botten, men ändå går man å smådepper.
Jag kommer skylda på att det är vinter å förtränga alla riktiga anledningar till det.
På väg hem från jobbet försökte jag ringa min dotter för att säga till att hon skulle klä på sig å gå till lill-fritte för att jag var på väg, men hon hade glömt mobilen hemma.
jaja tänkt jag då får jag gå förbi stor-fritte sen till lill-fritte och sen hem, men pga min underbara dotter behövde jag inte det.
Då jag kom till skolan stod dom å väntat där bussen stannar.
Dom skulle överraska mig, vilket betyder att jag sparade in en halvtimme i dag och fick spendera en halvtimme längre med mina barn i dag.
Efter middagen struntade jag i disken och spela " flugan i soppan" med barnen, hur mycket  jag än önskar det kommer disken stå kvar till jag tar den. Sen kom malin och barnen och dom tog snören och förvandlade  hela lägenheten till ett säkerhets område med laserstrålar på kors och tvärs.
Nu har jag läst åt magnus och fått han i säng. nu ska jag bara kila ned i tvättstugan innan jag läser åt sunniva å får henne i säng.  Misstänker det blir tidlig kväll på mig med.ZZZZzzzzz....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar