torsdag 13 januari 2011

Stackar Lill-Gummsien

Ja då blev d VAB på mig ändå i dag.
Han precis till jobbet innan jag fick ett meddelande om att "jag mår ingen bra", sen fick jag tvär vända hem igen. Stackar lill-gummsi.
Nu ligger hon på soffan och har feber och orkar ingen ting.
Jag kanske skulle utnyttja anledningen, ta med mitt kamera ned i förrådet å fota alla grejer jag sparat på men aldrig kommer få användning för.
Det är ju bara störande att dom finns där.
Jag skulle ned dit för ett tag sen å hämta gäst sängen som Malin skulle låna.
Gäst sängen stod så klart innerst och nederst så jag stod på en bar pall från IKEA å ryckte och slet i sängen för att få upp den, jag är inte säker men jag tror sängen pajat min grill nån stans på vägen.
Det är fullt över allt å jag har även massor med grejer inne i lägenheten som måste bort.
Nä här kan jag inte sitta å surra på får ta tag i grejer å få d undanstökat, så hoppas jag att lill bruden blir bättre snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar