fredag 14 januari 2011

gammal utrangerad kärring

Usj min dotter kan använda mina skor.....vilket gör mig ledsen.
Jag behöver ett innbråtts säkert skåp så jag kan låsa in alla mina grejer.
Fast jag sa åt henne sluta vara discobrud å bli hårdrockare så ska du få använda vilka av mina kläder och skor du vill. Jag hotar mitt eget barn hahah men allt för att hon ska sluta lyssna på lady gaga och svenne banan.....
Men huved anledningen till att jag blir ledsen av att hon kan använda mina skor, är att hon är ingen pytteliten flicka längre. Vars tog min lilla gulliga dotter vägen?
Jag kommer ihåg för bara några få år sen, då kunde jag inte ens sitta på toa ifred utan att d stod en eller fler barn på utsidan å skrek MAMMAMMMAMAMMAMMAMAMMAAMMA.
Å jag tänkte "men snälla låt mig va ...i 5 minuter iallafall så jag åtminstone får bajsa ifred"
Å nu....nu vill dom inte ens va med mig längre, I sommras fick jag även locka med kladdkaka för att dom skulle va med mig lite iallafall. Nu får jag telefon på jobb när skolan är färdig "mamma jag drar till en kompis"
"men d var du ju igår kan du inte va med mig i dag jag ser dig nästan aldrig"
"men mamma jag vill va med kompis, du är tråkig"
BUUUUHUUUU vars är mina små bejbisar å vem ar dom där stora barnen som bor med mig.
Å vad gör d mig till....jo en gammal utrangerad kärring.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar