måndag 7 februari 2011

04/30 och 05/30

Eftersom jag har typ inget att göra just nu, och är alldeles för pigg till att lägga mig går jag lös på bild nr 4 och 5 på en gång.

Nr 4 En bild på en konstig tid i mitt liv.

På den här bilden är jag 20 år och jag tror under 1 år hade jag allt från jätte rött hår till kol svart, det var innan jag visste vad riktiga problem var. Det var sommaren innan jag blev gravid och jag kommer alltid minnas den sommaren, därför att vi var en hög med folk, typ 10-15 stk som festa ihop hela sommaren och inte bara på helgen :) Konstig för att även om vi festa mycket kommer jag ihåg allt som hände och jag har skratta mycket åt den tiden flera gånger. Det var också första gång jag testa skjuta med pistol och revolver.

 Nr 5. En gammal bild på mig själv.


Man kan med säkerhet säga att d är en gammal bild på mig, 4 år gammal på vägen utanför pappas barndomshem i Tromsö. Pappas bil i bakgrund. Kommer ihåg att jag tyckte det var jätteroligt att få sitta på taket på bilen. Å jag har alltid varit en pappa-tjej. hängt med pappa i garagen. Då jag var 16 byggde jag och pappa en bil tillsammans. Har bästa pappaen i världen.


Har ingen scanner så jag fick ta korten ur albumet å fota dom med digitalkamrat innan jag la ut dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar