söndag 20 februari 2011

upp och ner

jag tror det värsta som kan hända någon är att man tappar bort upp och ned...
huvudet upp..?...mjo bra förslag men inte helt så jag menade.
Jag tänkte mer på när man inte vet nånting längre. Hur det kommer se ut framöver.
I morgon , om en vecka eller om en månad.
Jag planerar sällan långt fram i tid, men helt bacik vet man väl ungefär vars man är på
väg i livet.
Det vet inte jag, höger ....eller möjligen vänster....lite svårt när man aldrig
lyckades lära sig skillnaden och alltid måste tänka vilken hand är det jag skriver med
innan man vet.
Blir som när jag ska skjutsa någon nånstans å dom säger "här ska du ta åt vänster"
Hallo det är en korsning d finns två vänster, du måste peka.....
Jo jag vet jag är i vanliga fall rätt virrig, men i dag är jag helt extremt virrig.
Jag vet exakt åt vilket håll jag vill, som otur är i det här fallet har jag inte monopol
på avgörelsen.
Jag behöver någon som kan berätta för mig vad som är upp och vad som är ned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar