söndag 20 februari 2011

23/30 och 24/30

23/30 En bild från i sommras

Malin ringde kl 11 på kvällen å så här lät samtalen:

M: släng på dig kläder vi hämtar dig om 5 minuter
Jag: ööhhh vars ska vi?
M: Bröstfallet...
Jag: Vad är Bröstfallet...
M: Jag och du ska flacha tutterna och B ska fota..
Jag:....att vi ska vad..?...
M: flacha tutterna..
Jag...öhh...okej...?..
M: hahahahah...nä  d är i Lillpite....



24/30 En bild som alltid gör mig glad


Jag och barnen som hoppar på stutsmattan i Lyksele djurpark, vilket påminner mig om hur rolig jag och barnen alltid har det.

2 kommentarer:

  1. "Är vi framme vid Hängbröstet snart?" sa jag visst när jag var liten.. Jo, det var alltså Bröstfallet jag menade :)

    SvaraRadera
  2. haahahahah där ser man ...bra d inte bara är jag som tar fel

    SvaraRadera