lördag 5 februari 2011

Hemma hos mig

ljusestaken min dotter gjorde åt mig på slöjden som jag fick i julklapp
och ett fynd jag hittade @ presenten.

Glas blomma jag fick av Malin i födelsedags present förra år


Min Mamma köper alltid gulliga småsaker åt mig som jag kan hänga på väggen.


Dom här tavlerna hittade hon i Frankrike åt mig.


Min mammas konst lärare har lagat dom hör två trä-snitten, sen fick jag en nyckel hank av Kicki och Jukka Pekka i födelsedag present förra år som dom hade gjort själv för att jag hade lyckas tappa bort min nyckel, nu hänger den på väggen i hallen och uppbevarar nyckeln till Malins hjärta :)

Budda ljuset har jag stöpt själv, julen för några år sen då Kicki hade mig på ljus stöper kurs i stugan.
Kandelabern är egentligen ett loppis fynd jag har målat om.

Världens bästa mamma...... inte alltid vill jag tro
men min dotter tyckte jag förtjänade tavlan å köpte den åt mig i julklapp.
Jag började stor böla då jag öppna paketet vilket hon har reta mig för inte bara en gång

Han holler sig åtminstone lugn när han sover...lill-kissen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar