måndag 7 februari 2011

Till att grina över

För första gång på länge tror jag att jag kan säga, "jag har ingen humor alls i dag".
Jag kommer ta allt som sägs eller göras mot mig på värsta tänkliga sätt.
Kanske inte ens lönt att prata med mig alls i dag.
Jag bara varnar folk, i dag är läget jag möjligen kan lägga någon för hat å det är inget som går över bara så där.
Jag har ingen värde kvar, men klart man känner sig värdelös när man blir sparkat när man redan ligger nere.
Nu har jag aldrig sagt att världen är rättvis, men man kan ju försöka bajsa i ena handen och önska i den andra, sen kan man se vars man har mest...
Tvinga mig att göra grejer jag inte vill kan dom alltids, men tvinga mig att gilla det kan dom inte.
Det positiva är att nu kan jag möjligen inte komma längre ned ..... så det finns bara en möjlig riktning kvar, lite svårt att trösta sig med det nu bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar