tisdag 8 februari 2011

06+07/30

6e bilden: En bild på mig och en vän jag inte varit med på länge.

Lite svårt att hitta ett kort på mig och en vänn jag inte varit med på länge eftersom d alltid är jag som surrar rundt med kameraen. Men jag lyckades hitta ett till sist. Ben Hall våran kanadier som fick för sig att han skulle hitta sin livs kärlek där han kom från å sen flytt han från Pite i 2008. Kortet är tagit på Kalles i Pite i 2007. Jag frykter att jag aldrig kommer se han igen, saknar hans sarkastiska sätt att vara på.



7e bilden: En bild jag aldrig lagt upp.


Mig och min älskade dotter tagit i 2002 på en strand i Norge. oi vad hon var liten.

1 kommentar:

  1. Kul att se bilder från förr! Och väldans blond och korthårig du var på kortet (det nedre). Fint i alla fall!

    SvaraRadera