torsdag 10 februari 2011

20/30: En bild på mina närmaste.

Ok nu kommer vi kanske till det kortet som skulle kunde förolämpa fler av mina vänner. Mina närmaste kan ju vara så mycket egentligen. Å ni som är mina närmaste vet det därför att jag säger det åt er rätt som det är.
Jag vägrar nämna några namn här av precis den anledningen att jag vill inte göra några besviken. Jag välger å lägga ut ett kort på dom som i nuläget har varit mina närmaste längst. och som faktiskt alltid har varit där sedan dom själv blev född eftersom jag är äldre än dom alla... Ingen av dom jag känner och kallar mina närmste har jag bråka så mycket med som jag har med just dom här 4, kanske för att vi vet om alla 5 att vi kommer inte lås från varandra hur vi än försöker därför att det vill alltid finnas ett band mellan oss.



Mina barn, min syster och hennes son.
Sen har jag två till som ska med, å nu tänker jag faktiskt gå långt över gränsen å göra nåt lite olagligt.
jag får inte lägga ut kort på mamma på nätet men tänker göra det ändå därför att det är ett så fint kort på mamma och pappa och för att ingen är väl egentligen närmare än dina egna föräldre, utan doms medverkan hade jag inte ens varit här(vilket några säkert skulle prisat sig lycklig över, fy mamma och pappa som satte till världen detta hemska människa hahahahahahaha). Alltid lättare att få förlåtelse än tillstånd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar