onsdag 9 februari 2011

18/30 En bild på min fritid.

Igen har jag svårigheter med att hitta ett enda kort.

En del av min fritid det senaste året har gått med på att förhindra min dotter att ragga en pojkvänn åt mig
Hon har även gått så långt att hon skrivit kontaktannons på sovrummsfönstret.

sen går mycket av min tid ut på att forsera olika typer hinder, Inte ovanlig att hela lägenheten har "laserstråler" på kors och tvärs. (tråd sånn som man stickar av ) Å man får faktiskt inte nudda i tråden för då dör man.


Sen kan det tänkes att man plötslig är ett helt annat ställe än man först tänkt. Rätt som det är ringer telefonen " he på dig vi är där om 5 minuter å plockar upp dig" då spelar d som ingen roll om man står i duchen, har lagt sig eller sitter å äter middag. Middagen tar man med sig å balanserar ut till bilen å äter i baksätet på väg dit....nemas problemas.


Ja uppehåller mig mycket utomhus, skogen, fjällen, vid havet eller var som hellst man kan grilla en korv å sen hitta grejer. vid  Eliasgrottan i svensbyn har vi varit mycket. 

2 kommentarer:

  1. Hahaha, så jäkla rolig hon är Sunniva :P

    SvaraRadera
  2. Mjo det tycker dom flesta....är dok inte alltid jag själv tycker hon är så rolig när hon gör sånna grejer, men att hon har humor är säkert :)

    SvaraRadera