söndag 6 februari 2011

Tack till er alla :D

Jag har blivit positivt överraskad dom senaste dagarna. Jag bloggar bara för att jag tycker det är kul. Nu visste jag om några enstaka personer som läser min blogg, men inte att det var så många som gjorde det. Det bästa av allt är ju att jag får höra att folk skrattar, vilket vill säga att jag har nått målet med bloggen.
En annan grej som förvånade mig var att för ett tag sen blev jag blockad från FB, jag fick inte publicera min blogg för den var stötande........
För vem ???....
Blir nästan som att FB tycker att nä hörru kvinna nu har du gjort bort dig tillräcklig, du är ju en risk för dig själv så nu ska snälla storebror FB hjälpa dig..
Jag har precis lyckades få tillbaka en av mina vänner på FB. för flera veckor sen försvann han å jag tänkte vad har jag nu gjort, eftersom han hade blockat mig. Jag granska min hjärna noga, men kunde inte komma på att jag hade gjort någonting för att han skulle va sur på mig..... oskyldig för en gång skuld.
Det visade sig att inte hade han blockad mig, det var typ jag som hade blockat han tyckte han.
Vilket får mig att bli lite fundersam. FB har även tatt kontroll över vem som får va vänner med vem.....
"nepp den här relationen kommer ända i snor och tårar, vi lär nog skydda dom mot varandra"
Bara att lägga sig flat å inse att FB har tagit över mitt liv.
Social respirator.....
Hur som hällts, jag ville bara tacka alla som faktiskt läser min blogg, sen hoppas jag att jag kan fortsätta få er att skratta, ska iallafall göra mitt ytterste för att klanta mig tillräcklig så jag har någonting att skriva om .... puss på er :)

1 kommentar: