onsdag 2 februari 2011

Stärkast står själv ....ALLTID

Dagligen måste man hantera besvikelser och det faktum att världen är ingen rättvis värld.
Till ex om någon lånar nånting och lovar att man ska få det tillbaka, sen har dom visst hela tiden att dom inte tänker gje det tillbaka men säger inget för i samma sekund jag frågar efter det.
Det är bara fult gjort. Riktig riktig fult....
Sen har jag tidigare varit svår när det kommer till att ta emot hjälp från folk, för jag vet att för eller senare får jag det smällt i tryne på ett eller annat sätt.
Jag har blivit bättre på det det senaste halvåret att ta emot hjälp, därför att folk har insisterat.
"...men jag SKA hjälpa dig, du behöver inte klara allt själv, lär dig att ta emot hjälp från andra nu..."
JA MY ASS .....nästan var enda gång jag tagit emot hjälp på det senaste halvåret har det kommit å bitit mig så jävla hårt i röven ett tag efteråt, att jag knappast kan sitta.......
Men nu är det inte värre än att jag går tillbaks till mitt gamla jag....jag klara ju allt själv förut så då klarar jag det nu med.
Ja jag är arg och ja jag är bitter, men som alltid får jag nog skylda mig själv.
Starkast står själv, jag vet att jag kommer inte bita mig själv i röven och jag kommer inte slänga i tryne på mig själv att jag hjälpte ju mig.....
DRA SÅ LÅNGT ÅT HELVETE DET GÅR ATT KOMMA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar