tisdag 8 februari 2011

09/30 Min kusin ...ja och dagens ICA event

Sådär då hade man hämtat grabben på skolan , onödig att han ska va på fritte när jag och Sunniva ligger sjuka hemma.
Svetten bara hagla då jag sparka iväg till skolan för att hämta han. Innan jag åkte iväg till skolan skulle jag bara kila en sväng förbi ICA å handla sånn mat som Sunniva vill äta i dag så hon får i sig iallafall. Jag hade plockat det jag skulle å gick till kassan.....å gud den kassan och dom animerade kreaturen som redan står där när jag ska dit. Jag vet inte vad det var med människan men hon var utav stand till att lägga varerna på bandet innan hon framför hade betalat och gått. Sen skulle hon ha en speciell typ av cigaretter som kassören fick springa å leta efter....då till sist blev hon kapabel till att lägga på varorna.....vid det här läget var jag nog så frustrerad redan. Sjuk själv....sjuk unge hemma och en som väntade i skolan.Sen la hon en och en vare på bandet och kassa damen fick scanna den innan nästa vara kom. Då hon väl hade betalat med pengar, lyckas tanten i kassan å säga "har du inga ICA-kort du vill dra" ......Då fick jag klamra fast mig till min egen korg, för jag kände hur jag tog satts, lätta från backen å ströp hon i kassan, jag var nära att få ett anfall av nåt slag. 4 gånger fick hon dra kortet innan bonusen väl var reggat.. Jag råkar alltid ut för sånna människor. Det var då dagens sväng till affären, men som vanlig var det inte det jag skulle berätta om jag skulle lägga ut nästa kort. Av olika anledningar kommer jag hoppa över nästa på listan å gå rätt till nr 9. någon i min släkt, nr 8 kommer vid ett senare tillfälle
Jag presenterar för er min galna kusin, som jag praktisk talat växte upp med. Vi gjorde alltid en massa kula grejer tillsammans, och var nog så på hittig. Han är som en bror för mig och ingen kille fick komma i närheten av mig innan han hade godkänt det. Sen kommer jag ihåg en kväll vi gick på krogen och hade bestämt att jag skulle hitta en tjej åt han och han skulle hitta en kille åt mig. I mitt tillfälle använde jag ett hjälpemedel och ringde en vän, min kompis Rita sen var det klart. Han lyckades inte lika bra, jag blev som aldrig nöjd. I sista desperation rev han med sig en polare som tydligen har tävlat på högt nivå i simning
. Visade sig senare att han hade tävlat ..inte i OS utan i paralympics därför att han är nästan blind. Å jag kunde ju inte låta bli att driva med han . Jag luta mig helt intill han å skrek SER DU MIG NU...Å gud förbandat min kusin var arg på mig då, jag och min venninde å andra sidan låg på golvet å garva. (nog en gång har jag snodd ett kort på FB jätte fy på mig)
1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar