tisdag 8 februari 2011

10/30-11/30-12/30 och faktisk nästan inget utomsnack

Då var båda barnen i säng. Stackar lill-gummsien som fortfarande har feber, ser inte ut som det blir skola för hon i morgon hellre.Jag mår iallafall lite bättre, jag kanske bara var sympati sjuk.
Men jag ska inte göra som jag brukar....surra på i det oändliga innan jag kommer till det jag egentligen ska göra nämligen lägga ut inte mindre än dom 3 nästa korten på listan.

10e bilden: Någon jag tycker är väldigt snäll.

Min son.....jag kanske borde säga att min dotter är snäll med, vilket hon är hon har ett hjärta av guld, men hon har för mycket av mig i sig till att ligga på den här platsen, jag älskar dom precis lika mycket,,
men min son är snäll,lite för snäll .... han delar alltid med sig av sina leksaker, han håller dörren uppe för mig och sin syster, varje dag vi kommer hem. han säger även "damerna först" och bugar sig. En riktig gentleman är han. Sen har han stor omtanke för sina vänner och för dom i hans närhet, å frågar alltid hur man mår i dag.
Jag har möjligen felat på mycket jag gjort i mitt liv men jag har då iallafall lyckades lära min son att bry sig om andra.


11e bilden: En person jag kan berätta allt för.

Kommer säkert inte som ett chock för några att det rör sig om Malin igen, på ett sätt skulle hon passa in på nästan alla punkter på listan, men lite fantasi får jag kanske framvisa. Jag vet att vad jag än berättar stannar det hos Malin. Hon skulle hellre aldrig använda nåt av det jag säger mot mig vid ett senare tidspunkt.
Nu har jag min familj jag kan berätta det mesta till med, men Malin är den jag pratar oftast med sen så litar jag ju på hon så hon var som självklar här.



12e bilden: En bild på min vardag


Ostemacka på väg in i micron.....hade egentligen tänkt låta bilden tala för sig.
Min dotters påhitt föresten det här.. Min vardag består av kaos, konstigheter och en hel stor mängder skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar