torsdag 10 februari 2011

19/30 Och dagens panik start på dagen

Herregud vilken panik start på dagen. jag är så förkyld och tät i örorna att jag hör inget. Vilket vill säga att jag inte hörde klockan då den ringde, eller att barnens pappa hade ringt 3 gånger. Jag vakna inte före Magnus börja rage och klättra ned stegen "he går ju inte att sova när d står någon å ringer på dörren på det här sättet"muttra han......VVVRRRRRÄÄÄÄLLL, shit,shit,shit......på med morgonrocken och sen var det bara att springa. Barnens pappa erbjud sig att skjutsa Magnus till skolan i dag eftersom båda jag och Sunniva fortfarande är sjuk, så jag skulle slippa springa iväg till skolan med han. Det var ju snällt gjort.
Nu har jag fått mig lite kaffe och vi sitter här jag och lill-bruden. Snorig, med feber och risig i magen.
Tänkte jag skulle lägga ut kort nr 19, en person som är snygg. Jag känner så många snygga människor och har problem med att välja, så jag bestämde mig för att ta det vackraste människan jag vet.
Jag och hon har samma favorit böcker :)






Min egen lilla dotter

 Hon är en liten häxa, å det menar jag på bästa möjliga sätt.
Hon vet att bita ifrån sig när det behövs, men är också världens mest underbara lilla människa.
Hon har en sarkastisk form för humor och går inte av vägen för att jävlas med mig.
Hon kommer hem med alla möjliga gulliga presenter åt mig, å jag bölar varje gång för att jag blir så glad.
Sen retar hon mig för det och skrattar. Fast hon gör det på ett sätt så att jag skrattar med.
Hon har det där lilla busiga glimten i öga, och hon har tränat länge för att perfektionera sitt elaka skratt.
Älskar dig till månen och tillbaka igen gumman

1 kommentar:

  1. Åh vad fint skrivet! Kan tänka mig att Sunniva tycker detsamma om dig! :D

    SvaraRadera