måndag 14 februari 2011

22/30 En bild på en tid jag saknar



Jag saknar å umgås med min lilla syster. För tillfället bor vi typ 250 min ifrån varandre.
Hon flyttade i fjol till Arendal, skit syrra, hon skulle flyttat hit istället så vi kunde fortsätta hitta på fanstyg.
Jag vet ingen som är så grinig på morgonen som hon är när hon är trött, å ju mer grinig hon är, ju roligare har jag det.
Sen är hon den enda som förstår vad jag säger när jag garvar och snackar samtidig.
Vi kan föra en samtal, och garva samtidig och ingen annan förstår vad vi säger.
Sen har vi alltid hysteriskt rolig med att jävlas med mamma och pappa, vilket jag saknar jättemycket.
Det här kortet är tagit då vi var på tjejtripp till Stockholm i 2008. Jag, syrran och mamma.
Mamma hade det inte för lätt kan jag lova, men jag tror jag skrattade konstant från jag träffte dom på Arlanda till jag satte mig på planet tillbax till kallax.
Resan var förresten sponsrad av företaget Asbjörn AB, våran alltid trogna  chaffis, bank, psykolog, mäklare, mekanikare, lärare och pappa. Men jag saknar att umgås med min familj på en mer regelmässig basis .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar