tisdag 15 februari 2011

Crazy Bitch



Jaha då var man frisk och tillbaka på jobbet igen. Social mässig, att man inte längre ligger som en klubbad säl på soffan, men faktiskt får umgås med andra individer är helt underbart. Jag har lunch nu så jag får faktiskt göra som jag vill, å eftersom  jag har snodd choklad i dag och inte är speciellt hungrig välger jag å lyssna på musik och blogga i lunchen.
Promenerade till jobbet i dag, vilket man kan säga var friskt, rätt skönt att promenera i halvmörkret innan alla andra beger sig till jobbet. då kan jag va precis hur knäpp jag vill på vägen dit, dansa lite till bandit på radion och även sjunga. Ifall jag skulle råka börja skratta högt och okontrollerad av Sanna och Martin är det fortfarande ingen som ser mig och backar.
Efter jag blev degraderad på jobbet här för nån vecka sen eftersom jag är för bitchy skulle jag då börja jobba i telefon igen i dag efter lite re-training, självklart suger det men jag får väl skulda mig själv att jag inte låter folk bete sig som dom vill utan säger till att dom får sköta sitt jobb.
Hur som hällst d första jag ser är att någon har snitchad min stol.....vars är MIN stol...jaja tänkte jag som jag får logga in å leta efter den sen.
Så startar jag datorn ......RAAAAGGGGGEEEE....dom har installerad om .....och tafsat på mina grejer.
En ominstallation betyder det samma som vansinnigt mycket jobb med att lägga tillbaka allt jag behöver.
+ milliarder av omstart och activering av programmer.
Jag är ännu it klar med det....min stol har jag fortfarande inte hittat så jag fick ta en annan temporärt.
Jag är rätt fleksibel av mig , men när det kommer till min arbetsplats....å härregud jag är värsta natzien...ingen får röra mina grejer, ingen får göra ändringar, INGEN får ta min stol.
Jag stod i morgest å skrek till IT ansvarlig på jobbet för jag trodde han hade tagit bort mina admin rättigheter på datorn för jag fick inte installerad spotify.....jag hade bestämt mig för att lägga han för hat på permanent basis. men jag fick tillbaka mina rättigheter så jag bestämde mig för att låta det passera för den här gången.
Men jag var nära att sätta mig under bordet och dregla å lulla i morgest....jag fnittra hysterisk. Värsta galenskapen har iallafall lagt sig nu, långsint är jag inte.....inte på alla iallafall.

1 kommentar:

  1. Crazy bitch vet jag inte.. men nog är du bra galen som promenerade till jobbet i den här kylan ;) Tack för att du länkar till min blogg förresten! :D

    SvaraRadera