torsdag 10 februari 2011

Nejnejnej...jag klanta mig igen vad ovanlig då....

Mitt mest välutvecklade talang är att prata eller skriva innan jag tänker. Man sitter å skriver på MSN och skickar innan man faktiskt sett vad man skrivit. Samma gills på FB, fast där kan man ju radera inlägg innan några andra hinner se vad för tokigheter man lyckas kläcka ur sig.
Här för ett år sen hade jag en MSN samtal med en kollega till mig på jobbet. Jag hade just blivit singel och av erfarenhet vet jag att jag är ingen bra med det här med pojkvänner och dejting så egentligen hade jag bestämt mig för att vara singel för resten av mitt liv, men jag tänkte min kollega kanske kunde fixa den biten åt mig. Vi hade surra lite då jag kläcker ur mig: hörru du får va ansvarlig för mitt dejting liv nu framöver å hitta nån åt mig för jag suger på killar.....   [SKICKA]......sen såg jag vad jag hade skrivit å försökte åtgärda med...Nejnej it så suger , määäähn ..härregud jag mena it så ........ Jag fick ingen svar på MSN, utan han kom bort till min plats, peka på mig å asgarva, vilket han gjorde en hel vecka innan han lyckades se på mig utan att skratta....jag förstår han, jag skulle med skrattat.

Anledningen till att jag plötslig kom ihåg det här, var ett samtal som försig gick för bara några minuter sen på FB, å nu vet jag mycket väl att man kan radera inlägg på FB, men det här är bara för bra till att bli raderad, så jag ska återskapa samtalen här....... Jag vill ju rekommendera att kolla länken först så ni ser vad det rör sig om


K: Här är nå för du å jag  ....www.himmelriket.se   *asg*
Jag:  hahahaahahahaha NAIS jag var å kollade web shoppen :P men d är bara att köra igång så kommer jag
(sen så måste jag bara börja korrigera...jag kunde ju inte låta bli)
Jag:  men ASG inte kommer på det viset...jag menade ,,,,,herregud
K: Tänkte vi skulle bli säljare du å jag...undra om man får testa grejerna då, så man vet dom e bra!!??? hahahahahaha
Jag:  jo fler gånger jag läser min kommentar ju värre ser jag hur d låter
K: Köra igång, så kommer du??? hahahaha
Jag:  ja just d ....OMG jag klanta mig ...så ovanlig du
K: Men jag tro vi skulle få sälja mycket jag!!!! hahaha
Jag: d här måst jag bara blogga om heheheeheheheehe
K: El tro du vi får sälja grejerna som bättre begagnade????
Jag: LOLOL EEEEEEEWWWWWWWWW Fniss jag måst på toa jag pissar på mig
K:AAAAAASGAAAAAARV..........
Jag: puh....jag hann...men shit tvättstugan ...måst kila
K: jo gör så, får du landa lite i verkligheten!!!! hahaha  Det kom ju upp en länk på fb...om att söka jobb där...inte bara ha homeparty....tänkte direkt på mig o dig....hahahaha


Jag tvivla på att det blir sista gången det här händer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar