lördag 12 februari 2011

Jag gillar dig med


Jag tror det här har varit den mysigaste kvällen på länge. Jag och barnen har varit alldeles själv. För en gång skuld ingen sov över kompis. Jag tömde skafferiet för godis och Magnus käka i sig en hel liten burk med crem fraish och en påse natcho chips. Sen kurra vi ihop oss alla 3 i den lilla soffan under en filt. Magnus tog mitt kamera å började fota lite vilket var bra eftersom det finns lite kort på endast mig och Sunniva, i vanliga fall är det jag eller Sunniva som står bakom kameran. resultatet....två knäppskallar som myser i soffan



Sen försökte jag å ta kort av oss alla tre, men upptäckte att jag har för korta armar.......jag tror jag får anlita nån att ta kort på mig och barnen.

vi har busa jättemycket nu i kväll och sett Amerikas roligaste hemma vidios och Mr Bean på hotell semester...sen film på Sunnivas rum.


Lite misshandel måste man räkna med under en helkväll i " casa del Lene och barnen"


Jag har iallafall haft en jättetrevlig kväll och jag tror vi ska försöka begränsa sov över kompisar mer i framtiden än vi gjort. jag säger alltid ja om dom vill ha sov främmande, för jag tycker det är rolig att ha många här hemma, men nu är det roligare när vi är bara vi 3.

Magnus brukar säga Mamma jag gillar dig, i kväll tror jag det är första gång jag har hört sunniva säga det....på ett sätt betyder det mer att höra att ditt barn faktisk gillar dig än att dom säger jag älskar dig.


Jag gillar dom med....mina barn äger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar